Menu
Ondervind je problemen tijdens het registratieproces? Hieronder enkele tips die je verder kunnen helpen:
1. Ik heb het registratieproces onderbroken vóór de betalingspagina.
In dit geval is je account nog niet aangemaakt. Doorloop het registratieproces opnieuw.
2. Ik heb het registratieproces onderbroken bij de betaalpagina.
Je account is aangemaakt! Kijk je mailbox na, je hebt een e-mail ontvangen van Cook At Home met een link om je account te bevestigen. Let op! Deze e-mail kan ook in je spambox belanden.
Heb je geen link ontvangen? Stuur een e-mail naar info@cook-athome.be
3. Ik heb mijn betaling uitgevoerd maar kreeg geen bevestigingsmail.
Check zeker je spambox! Vind je nog steeds geen e-mail? Stuur een e-mail naar info@cook-athome.be
Is jouw probleem hierbij nog steeds niet opgelost? Stuur een e-mail naar info@cook-athome.be, wij helpen je zo snel mogelijk verder!